15 Ağustos 2012 Çarşamba

La Roche Posay HYDREANE BB KREM



Bebek Ciltlerin Sırrı Ortaya Çıkıyor!

Cilt tonunu eşitleyici, UV ışınlarına karşı koruyucu, nemlendirici krem
Cilt bakımını makyaj ile buluşturan, tüm dünyada kadınların ilk tercihi olan BB krem artık La Roche Posay formülüyle eczanelerde! Cilt kusurlarına, kızarıklıklara, solgun görünüme, nemsizliğe ve güneş lekelerine çözüm arayanlar için hepsi bir arada bir krem: HYDREANE BB.
HYDREANE BB KREMin açık ve orta olmak üzere iki tonu bulunur.

 
Tek adımda 5 etki
  •   HYDREANE BB KREM içerisindeki La Roche Posay Thermal Suyu ve Hyaluronik asit sayesinde 12 saat süren nemlendirme sağlar.
  •   La Roche Posay Thermal Suyu ve mineral içerikli özel formülüyle cildi yatıştırır ve ferahlatır.
  •   İçerisindeki zengin selenyum içeriği, Shea yağı ve yağ ekstreleri cildinizi besler, onarır.
  •   Arındırılmış mikro pigmentler kusurlu ve solgun görünümü yok eder; doğal, pürüzsüz bir cilt görünümü sağlar.
  •   SPF 20 koruması vardır. UVA/UVB filtreleri ve E vitamini cildi UV ışınlarından ve serbest radikallerden korur.


HYDREANE BB KREM
ÇOK ÖZEL FİYATLA TÜKETİCİYLE BULUŞUYOR.
40 ml için Tavsiye Edilen Tüketici Fiyatı 36,9 TL

 

*Basın bültenidir.
 

8 yorum:

  1. Merhaba. la roche posay kullandığım bir marka ve renkli nemlendiric de denemek istediğim bir ürün.ikisi bir arada harika valla :D bilgilendirme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. ah ah cebimizin düşmanı, cildimizin dostu la roche posay :) Fiyatı pek pahalı gelmedi bana ama kesin kampanyaları olur biz de bir taşla bir kaç kuş vururuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede fiyatı çok çok uygun. Mutlaka kampanya falan olacaktır diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. Allah'ım sana geliyorum :)) Okududuğum anda gözlerim doldu desem inanır mısın? BB krem manyaklığı başladı bende! Skin 79, Hanskin, Skinfood BB kremler de gelirse aklımı kaçırmaktan korkuyorum :D Bilgi için çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülteni görür görmez aynı şeyleri bende yaşadım :D
      Özellikle fazlasıyla güvendiğim bir markanın böyle bir krem çıkarmasınada ayrı mutlu oldum. Denemek için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  4. Ay ay sonunda , ulaşılabilir fiyata muhtemelen iyi olan bir bb krem.İlk fırsatta deniycem.

    YanıtlaSil
  5. Denedim kesinlikle muheteşem bir ürün. kadife görünümü yaratıyor.

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...