27 Aralık 2011 Salı

Yılbaşı Gecesi Makyaj Örneği #1

7 yorum:

  1. yanii budur diyorumm harika olmuş, renklerin güzelliği ayrı,takma kirpiğin kattığı hava ayrı, eline sağlık gerçekten, evet biraz abartılı görünebilir ama yılbaşı gecesi için gayet uygun show bi makyaj olmuş.

    YanıtlaSil
  2. @cecilia Teşekkür ederim canım. Beğenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. hmm güzel benim için biraz fazla vamp ama güzel yapabilene yakışır valla :)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bayıldım, takma kirpikler harika duruyor:)

    YanıtlaSil
  5. @reçelim Teşekkür ederim incir reçelim :))) Beğenmene çok sevindim :)

    @eren teşekkürleer:)Beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. @pinky fashion Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...