29 Aralık 2011 Perşembe

Magnum ile haz dolu anlar :)

Merhaba :)

Dün sabah Algida çaldı kapımızı :) Anket vs tarzı birşey zannederek kapıyı açtım ve gelen yetkili "algidadan size yılbaşı hediyesi getirdim" dedi. Dondurma canavarı ben o an nasıl bir sırıtış içine girdim hayal edin :) Hiç beklemediğim ve benim için tamamen süpriz olan bu paket için Algidaya buradan sonsuz teşekkürler :)

Paketin içinden birde Momento yılbaşı hediye kartı çıktı. Hediyemi çoktan seçtim bile :)


Bu yazıya bayıldım. Ne kadar güzel ne kadar anlamlı bir yazı olmuş. Okuduktan sonra gülümsettiğini itiraf etmeliyim :)

Algidayı facebook ve twitterdan takip etmek için tık tık :)

https://twitter.com/MagnumTR

1 yorum:

  1. benim gibi bir dondurma delisi icin süper bir post olmus :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...