22 Aralık 2011 Perşembe

Takma Kirpik Dosyası -2-

Merhaba :)
Bir süre önce bir kaç izleyicimden bu tarz bir yazı isteği almıştım. Sonunda bu isteklerini yerine getirdim. İstek yapan arkadaşlar umarım memnun olurlar :) 

Lionesse marka kirpik modellerini sizlere tanıtmak istiyorum. Bu markanın NE-704 modelini sürekli olarak aldığımı alışveriş yazılarımdan hatırlayanlarınız vardır. Şimdi sıra geldi diğerlerini göstermeye :)
Öncelikle şunu söylemeliyimki ben bu markanın kirpiklerini çok severek kullanıyorum. Bantları yumuşacık ve buda uygularken büyük kolaylık sağlıyor. Gözü rahatsız etmiyor - batmıyor - göz kapaklarınızda ağırlık yapmıyor. Kısacası varlığını ben pek fazla hissetmiyorum diyebilirim. Fiyatlarıda oldukça uygun. Satıldığı yere göre değişkenlik gösterebiliyor ama ortalama 8 tl gibi bir fiyatı var. Çıkarırkenki özeninize bağlı olarak kullanım ömrü 3-4 arasında değişebiliyor. Bazen bir kirpiği 1 kere kullandığımda oluyor 4 kere kullandığımda :) 
Çok değişik bir modeli beğenmedikçe m.a.c - inglot veya başka pahalı markaların kirpiklerini kullanmayı düşünmüyorum açıkçası. Lionesse ucuzdur iyidir candır :)
Aslında kirpikleri tanıtırken makyajlı makyajsız uygulanmış halleriyle çekim yapacaktım. Hatta makyajsızda bir kaç çekim yapmıştım ama takma kirpikler bence makyajsız gözde rezalet ötesi duran şeyler. Bu yüzden görüntü hoşuma gitmediği için makyajlı olan fotoğrafları koyuyorum.
"Anladık kızıııaaam tamam sus fotoğraflara geç" diyenleri duyuyorum evet :D 
Haydi ozaman fotoğraflara geçelim :)  (fotoğrafları ışık altında çektiğim için ten rengim  turuncumsu gibi çıkmış. :) )

Kirpiklerimin doğal hali bu şekilde 
*Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz..

İlk kirpik modelimiz NE-701
Bu model ve NE-705 numaralı model bence birbirine çok benziyor.
İkisi arasında bir seçim yapmam gerekirse tercihim NE-705 den yana olacaktır :)


NE-705


 Gözdeki duruşları ise bu şekilde






NE-708 Kutusundaki duruşu pek hoşuma gitmemişti ama taktığım zaman duruşu çooook hoşuma gitti bayıldım diyebilirim :)


Gözdeki duruşu ise şu şekilde



NE-703 Bu model oldukça seyrek vegöze çok doğal duran bir model. Eğer taktıgınız kirpik doğal dursun istiyorsanız bu modeli tavsiye edebilirim



Gözdeki duruşu ise şu şekilde


 NE-704 Bu modele bayılıyorum bayılıyorum :) Takma kirpik kullanmaktan bıkana kadar sürekli alacağım bir modeldir kendisi :)


Gözdeki duruşu ise şu şekilde

 
NE-707 Eğer kirpik taktığım hiç belli olmasın gözümde çok doğal dursun diyorsanız gidin bu modeli hemen alın :) Varlığı okadar belli belirsizki tek açıdan fotoğraflamayı yeterli buldum :)


Gözdeki duruşu ise şu şekilde

FL-723 Tekli kirpikleri daha önce hiiiç denemedim. Açıkçası denemeyide pek düşünmüyorum. İncik cincik onunla uğraşmak bana göre değil sanırım :) Bu yüzden bunu gözümde göremeyeceksiniz kusura bakmayın :)


Kutu arkasında yer alan kullanım talimatı

 Lionesse dışında elimde birde Solingen Elize nin bu model kirpiği mevcut. Bu kirpiğin duruşu güzel ama şerit kısmı okadar sertki. Takarken oldukça zorlanıyorum + bir süresonra gözümü çok rahatsız ediyor. Bunun fiyatı en son 2 tl ydi.

 Gözeki duruşu ise şu şekilde


 Kirpik yapıştırıcısı olarak Duo adhesive kullanıyorum. Bunu zaten bir önceki takma kirpik yazımda söylemiştim


 *** NE-701, NE-708, NE-703, NE-705, FL723, NE-707, FL-723 numaralı modeller Tarko Kozmetik tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir..

25 yorum:

  1. Bu post süper olmus canim, yeni senede bende bu ürünlerden alip denemek istiyorum : D

    YanıtlaSil
  2. kirpiklereee bayıldımmm :) bende heveslenip almıştım ama takmayı beceremediğim için yanaşmıyorum yanına sevgili takma kirpiğimin.bu dediğin marka watsonsda satılanlardan mı yoksa başka yerde mi var?

    YanıtlaSil
  3. @viva teşekkür ederim canım :)

    @.ilkim. Teşekkür ederim canım. Aslında beceremeyeceğin bir şey değil. Maharet yapıştırıcıda. İçinden çıkan yapıştırıcılarla yapıştırman zaten mümkün değil. Bu yüzen bahsettiğim yapıştırıcıyı almanı tavsiye ederim. Arşivimden takma kirpik dosyası isimli ilk yazımı okursan orada bu yapıştırıcıdan bahsetmiştim. :)
    Ayrıca evet bu markayı watsons mağazalarında bulabilirsin. Bunun dışında hemen hemen her kozmetikçide var diyebilirim

    YanıtlaSil
  4. Valla canımcım amma sabırlısın uğraşıp takıyorsun bunları :D Ben hayatta uğraşmam :)) Rimeli sür çık modu en kolayı hehehh .. NE-708e bayıldım !!

    YanıtlaSil
  5. @junkhead hahah:D Aslında rimel sürmek kadar kolay geliyor benim için :)) Elim alışkın olduğu için şıp diye takıveriyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ne707 kullanıyorum genelde ama bunlar çok hoş gözüküyo. Özellikle 701 ve 703'e bayıldım. Solingen hoşuma gitti ama şerit kısmı fazlaca kalın. :/ Bilgilendirme için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. @ruhpastası35 Teşekkür ederim canım :) Solingen evet hem kalın hem sert. Taktıktan yaklaşık 1 saat sonra gözü rahatsız etmeye başlıyor. Ama yinede model olarak seviyorum kendisini :)

    YanıtlaSil
  8. Ne-708 tarzinda kirpikleri es gecerdim ama senin gozde cok guzel durur sanki bi Mascara reklami gibi duruyor=)))

    YanıtlaSil
  9. @hatice teşekkür ederim canıım :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım, süper olmuş, evde bi dolu takma kirpik var, ablam almış da almış ama bunlara bayıldım. keşke takabilsem. çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  11. evet canım okudum o yazını,duo yu ilk orda görüp listeme eklemiştim zaten :) gitti gidiyorda buldum ama orjinalliğinden emin değilim napsam bilemedim :/

    YanıtlaSil
  12. @edie finnerty teşekkür ederim canım :)

    @.ilkim. Canım gitti gidiyordan almanı tavsiye etmem. Oturduğun şehirde m.a.cveya inglot mağazası varsa oralarda bulabilirsin. Yoksa m.a.c mağazaları havale ile ücretini ödediğin taktirde kargoyla gönderim yapıyor sanırım. Öyle birşey duymuştum ama emin değilim. İstersen arayıp öğrenebilirsin :)

    YanıtlaSil
  13. sonuncusu tam istediğim görüntü aynı sonucu alabileceğim başka takma kirpik markası biliyor musun ?

    YanıtlaSil
  14. lionesse aldım ben de en son kodunu bilemedim ama uzun geldi ucundan keseyim dedim kaşıma değiyo cins cins puf kestim ama yamuk oldu ağlamaklıyım nasıl düzelir ki ):

    YanıtlaSil
  15. Vay canına sayın seyirciler:))
    Sahiden gerçek mi bütün anlatılanlar:) Çok şeker!

    YanıtlaSil
  16. Harika bir post olmuş. Hepsini denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Geçen yıl önemli bir geceydi, takma kirpiği takacağım diye aklımı kaybediyordum,sağ kenar yapışınca sol kenar düşüyordu falan,kabustu resmen, en son sinirden aklım uçmuş,bir baktım kirpikleri ters yapıştırmışım uçları göz bebeğimin üstünde:))))Hemen çektim çıkardım parçaladım o kirpikleri sinirden!!!1 saat onla uğraşınca makyaja çok az vaktim kalıp kepaze gibi gitmiştim:(((Başarabiliyorsan helal olsun derim, ben o kadar youtube videosu izledim banamısın demedi, üstelik takabilmeyi çok istiyordum:(((

    YanıtlaSil
  18. favorim Solingen :) muhteşem gözüküyorsun :):)

    YanıtlaSil
  19. @luzumsuzişleruzmanı Canı msanırım watsonsdabu tarz bir modelgörmüştüm ama emin değilim. Şu 20 küsür tl lik olanlara bir bak istersen. Markası gelmedi şimdi aklıma. Ama 20 küsür tl ona vermek yerine inglot un kirpiklerine bakabilirsin. Onlarda 25 tl den başlıyor.

    @cadı kazanı Canım düzgün bir makasla ucundan ucundan tekrar düzeltmeyi deneyebilirsin. Ama birden girme çok yavaş milim milim kes :)

    @hayal kahvem Teşekkür ederim canım :)

    @shelby Teşekkür ederim :)

    @lame ve dore hahaha gece gece güldüm ya:D Canım dediğim gibi maharet yapıştırıcıda. Kötü yapıştırıcılarla bu iş işkenceye dönüyor. Denedim yaşadım biliyorum. Bu yüzden bu yapıştırıcıyla bir kez daha dene. Emin ol çok memnun kalacaksın. :)

    @put on make up Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. Ben çok özeniyorum, takmayı çok istiyorum ama yok anacım ben bunun stresiyle baş edemem, düştü mü ters mi bişey oldu mu falan diye kafayı yiyorum ben :D

    YanıtlaSil
  21. @j.d huheuheu ilk başlarda aynı hissi bende yaşıyordum sürekli aynaya bakıp kontrol ediyordum :D Ama yok yok düşmüyor çıkmıyor bişey olmuyor korkma :D

    YanıtlaSil
  22. Aswang'cım valla gaza getirdin beni,deneyeceğim yine,yalnız merak ettim nasıl çıkarıyorsun?Onun içinde özel birşey kullanıyor musun?Takma kirpikleri çıkarırken kendi kirpiklerinde yapışıp dökülmüyor mu??(Aman Allah korusun, herşey beni bulduğu için soruyorum güzelim:))

    YanıtlaSil
  23. @lame ve dore Dene canım dene. O görüntüyü görünce zaten sürekli takmak isticeksin eminim:)
    Ben çıkartırken makyaj temizleme losyonunu(Garnierinkini kullanıyorum) pamuga döküp gözüm kapalıyken nazikçe aşağı aşağı yapıyorum pamugu. Zaten yapıştırıcı yumuşuyor ve hemencecik pıt çıkıveriyor. Aman sakın çekerek çıkarmaya çalışma canın çok yanar. İlk sefer ben öyle yapmıştım:D

    YanıtlaSil
  24. Yaaa tam aradığım yazı olmuşşş hemen numara notlarını alıp beğendiklerimden alıp denemeliyim bayıldımmm bayıldım çok teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim:) işine yaramasına çok sevindim :))

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...