21 Ekim 2011 Cuma

Yardım Kampanyası!

Merhaba arkadaşlar. Birkaç gün önce okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak istedim. Haberi Tuba Ünsal ın twitter adresinde okudum. Kars'ta ki  Gazi Ahmet ilkogretim okuluna ve gelecek yardımlara göre çevre köy okullarına yardım götürüyorlarmış. Belki içinizde haberdar olanlar vardır. Olmayanlar içinde ben duyurmak istedim. Eğer sizde destek olmak istiyorsanız 5-14 yaşarası çocuklar için kıyafet, ayakkabi, kırtasiye malzemeleri, kitap vs eşyalardan oluşan bir koli hazırlamanız yeterli. 



Kolilerinizi Limon Yapim İsmail hakki bey sok. No: 3 Balmumcu - Besiktaş -İstanbul adresine yollayabilirsiniz. Tuba hanım koliler toplandıktan sonra Kars'a götüreceklerini yazmış. 
Bende kırtasiye malzemelerinden oluşan bir koli hazırladım ve 2 gün önce kargoya teslim ettim. Kargo takipte bugün ellerine ulaştığını okudum. 
Umarım bu yazıyı okuyan arkadaşlarda ufakta olsa bir yardımda bulunurlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...