20 Ekim 2011 Perşembe

Bitirdiğim Ürünler #1

 

- Flormar makyaj temizleme mendili: Bu mendilleri seviyorum. Fiyatıda diğer temizleyici mendillere göre çok uygun. Üşengeç zamanlarımın kurtarıcısı:) 

-Avon'un Celebre isimli parfümü: Avonun meşhur kokularından. Bu kokuyu  bilmeyen yoktur sanırım :) Kampanyaya denk gelirsem yeniden alacağım

-Sensodyne jel diş macunu: Bu diş macununu uzun süre merak ettim. Bir türlü alıpta deneyememiştim. En sonunda babam alıp gelmişti :) Bayıla bayıla kullandım yenisini almaya niyetliydimki babam başka bir diş macununu kapıp getirmiş. O bittiği zaman bundan yine alacağım. Denemeyen varsa mutlaka alıp denesin derim :)

-Watsons çilekli duş jeli: Bu duş jeline bayılıyorum. İçinde minik tanecikler var ve kokusu muhteşem. İçinde son bir kullanımlık kaldı. O da bu akşam biticek. 

-Otacı kepeğe karşı etkili şampuan: Bu şampuanı bana kuaförüm tavsiye etmişti ve uzun zamandır bu şampuanı kullanıyorum. Kepek sorunu yaşayanınız var ise şiddetle tavsiye ederim. 

*Saç sökülmesi yaptığına dair bazı yorumlar okudum. Saçlarımda bir süredir dökülme var fakat bu şampuandanmı kaynaklanıyor bilemiyorum. Havalardan vs olabileceğini düşünüyordum fakat yorumları okuyunca bu şampuanmı sebep oluyor diye düşünüyorum. Yenisini almıştım fakat başka bir şampuan alıp bir süre onu denemeyi düşünüyorum. Bakalım dökülme sebebi bu şampuanmıymış anlayalım :)

-Watsons ballı saç bakım cilası: İçinde son bir kullanımlık kaldı. Bugün bitecek. Yarın biralısını alacağım. Yazısı için tık tık

 

-Olay Gentle Cleansers Canlandırıcı Tonik: Bu toniği çok beğenerek kullandığımı söyleyeilirim. Aloevera ve salatalık özleri içerdiği yazıyor. Cidim karma ve benim cildimde herhangi bir parlama yağlanma yapmadı. 

-Olay Gentle Cleansers Temizleyici ve Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli: Bu jel için ne yazsam az :) Çok güzel çok hafif bir jel. Makyajı temizleyip üzerinden yüz fırçası ile bu jelle geçince yüzde en ufak bir makyaj kalıntısı dahi bırakmıyor. Şiddetle tavsiye ederim :)
-Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi: Bu temizleyiciyle inglotun jel eyelinerını mümkünatı yok çıkartmıyorum. Fakat göz kalemini farı ve rimeli rahatlıkla çıkartıyor. Zaten artık göz makyajımı ilk önce zeytinyağı ile temizleyip daha sonra göz makyajı temizleme losyonuyla üstünden geçiyorum. Bu yüzden benim işimi görüyor. 
Sephoranın göz makyajı temizleyicisini övenler çok. En kısa zamanda onu almayı düşünüyorum.

-Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli: Bu temizleme jelini zorla bitirdim. Tam olarakta bitmedi aslında son iki üç kullanımlık var içinde. Bugüne kadar kullandığım en kötü temizleme jeliydi. Birde bereketli çıktı şansıma. Kullan kullan bitmek bilmedi. Yapısı oldukça yoğun ve ben yapısı yoğun olan jelleri kullanmaktan nefret ediyorum. Bu sebeple kendisini hiç sevmedim. Bu jel bende sanki yüzümü temizlemiyormuş gibi bir his yaratıyor. Bilmiyorum belkide yapısından dolayı bir türlü sevemediğimden bana öyle geliyor olabilir. Bir daha asla asla almayacağım.

1 yorum:

  1. ben de duş jelinin kivilisini kullanmıştım, gerçekten hem görünüşleri hem kokuları harika. saç cilasının da biralısını deniyorum şu an, çok memnunum

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...