26 Ekim 2011 Çarşamba

Golden Rose'dan Gelen Hediyeler

Bu sabah kapı ziliyle uyandım. Uykulu uykulu kapıyı bir açtımki kargocu:) Golden Rose'dan bir paket getirmiş. Paketi görünce uyku açıldı tabi :D İşte paketin içinden çıkan ürünler



Kullandığım rimelle son günlerimizi yaşarken paketin içinden rimel çıkmasına nekadar sevindiğimi siz düşünün :) Mat ojelerle aram pek yok ama dün denemek için golden rose mat seriden bir renk almıştım. Paketin içinden bu renkte mat bir oje çıkınca pek sevindim. Rengi gördüğünüz gibi çok tatlı kırmızı pembe arasında bir renk. 
Gelelim fotoğraflara :)

Bu fotoğrafta kirpiklerimde rimel yok






 Bu fotoğrafta sağ gözümde1 kat Golden Rose Wonder Lash Rimel var


Bu fotoğrafta ise 2 kat sürülmüş hali


Ambalajının oldukça şık olduğunu söyleyebilirim. Sürümü çok rahat. Sürerken adeta akıp gidiyor. Ben tek katın yeterli olduğunu düşünüyorum . Fotoğraflardada gördüğünüz gibi uzatma konusunda oldukça başarılı. Dolgunluk açısındanda aynı şekilde. Tek kötü yanı kontrölsüz sürünce biraz topaklanma yapıyor. Dikkatli sürmekte fayda var. Ben bu rimeli çok sevdim. Özellikle fırçasına bayıldım. Kullandığım rimelim bitmek üzereydi ve bu hediye benim için çok iyi oldu.Bugün okula giderken bunu süreceğim :)

  


Golden Rose rimel için ne demiş

Bir maskaradan beklenen tüm özellikleri  bir arada sunan eşsiz bir maskara.

Mükemmel formülü, özel tasarım fiber fırçası ile kirpiklerinize 12 kata kadar hacim kazandırır, kolay uygulanır, tüm kirpiklere ulaşarak dipten uca dolgunlaştırır, daha hacimli, daha uzun ve kıvrık bir görünüm kazandırır. Provitamin B5 ile zenginleştirilmiş formülü ile kirpiklerinizi besler ve güçlenmesine yardımcı olur. Yoğun siyah rengi derin ve etkileyici bakışlara sahip olmanızı sağlar. 

Ojeyide hemen sürdüm :)



Kolay sürülüyor ve yapısı oldukça güzel. Daha önce başka bir markanın mat ojesini denemiştim ve sürümü oldukça zordu. Mat ojeden kaynaklı bir durum diye düşünmüştüm ama demekki öyle değil. Bu serinin sürümü çok rahat. Tek katta kapatıcılık sağlıyor fakat alışkanlıktan ötürü ben 2 kat sürdüm. Numarası 02

Golden Rose'a bu hediyeler için çok teşekkür ederim..:)

7 yorum:

  1. Sparismiydi yoksa kendileri hediyemi gönderdi? Güle güle kullan canim hepside begendigim seyler :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım ;) Rimel çok güzel durmuş hakkaten ,beğendim :)) Mat ojelerden de bende 1 rengi var ,çok sevdim . 2-3 rengini daha alacağım ileride :D

    YanıtlaSil
  3. @♥ NeSLiNaMe ♥ Başlıktada belirttiğim gibi hediye canım :)
    @Junkhead Teşekkür ederim canım. Ojeleri bende sevdim evet. Mat ojelerin uzun tırnakta daha güzel durduğunu düşünüyorum. Ben tırnaklarımı kısalttığım için fotoğrafta okadar güzel çıkmadılar. Uzadıkları zaman tekrar sürüp ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Baya iyiymiş rimel, ben de alıp deneyeyim bari ;)) Güle güle kullan canım hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  6. hediye olarak nasıl geliyor bi bilgilendirebilirmsiin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firma blogda tanıtım yapmam amacıyla kendisi göndermişti.

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...