8 Ekim 2011 Cumartesi

Watsons Ultra Güneş Koruyucu Vücut Spreyi Ve Yüz Sütü

Merhaba arkadaşlar. Bir süredir burayı boşladığımın farkındayım. Bir önceki yazımda çektiğim bel ağrısından bahsetmiştim. Malesef hala daha kendileri yakamı bırakmış değil. Bu yüzden bilgisayarın başına fazla geçemiyorum. Bugün biraz daha iyiyim ve bilgisayarın başına geçmişken bir yazı yazayım dedim :)
Önümüzdeki hafta blogumu açalı 1 ay olacak ve bu süre içinde 40 kişi olmuşuz :) 50 kişiye ulaştığımız zaman bir çekiliş yapacağımı şimdiden söylemek istiyorum. :)

Size  bu videodaki  alışverişimde göstermiş olduğum watsonsun kendi ürünü olan ultra güneş koruyucu vücut spreyi ve ultra güneş koruyucu yüz sütünden bahsetmek istiyorum.
Yazın havuz - deniz dışında güneş kremi kullanma fikri bana hiç cazip gelmiyordu açıkçası. Fakat güneşten korunma hakkında Youtube'a video koyan arkadaşların ve bloglarına yazı yazan arkadaşların verdiği bilgileri öğrendikten sonra bu fikrim değişti. Bu konuya ciddi şekilde dikkat etmem gerektiğinin farkına vardım. Bu konuda bilinçli olmayan çok fazla insan olduğundan eminim. Bu sebeple bu konu hakkında lütfen araştırma yapın. Yazılan yazıları doktorların tavsiyelerini mutlaka okuyun ve bilinçlenin.
Neyse lafı daha fazla uzatmadan ürünlere geçmek istiyorum :)

Aslında kafamda başka bir markanın güneş kremini kullanma düşüncesi vardı fakat watsonsun kendi ürünlerini görünce alıp denemek istedim. Çünkü watsonsun kendi ürünlerini çok başarılı buluyorum. Sanırım bu iki ürün yeni çıkmış. Çünkü daha önce hiç görmemiştim. Belkide gözümden kaçmıştır bilemiyorum :) 

 Watsons Ultra Güneş Koruyucu Vücut Spreyi (SPF 50 PA+++) 

Bu spreyi birkaç kez deneme fırsatım oldu ve çok çok çok beğendiğimi söyleyebilirim. Yapısı oldukça hafif. Hatta çok hafif :D  Sürerken hafif yağlı bir yapısı var ve renksiz şeffaf bir ürün. Sürerken yağlı olduğunu görünce vıcık vıcık bir his olacakmış gibi düşünüyorsunuz fakat öyle birşey söz konusu dahi değil :) Sürüldükten bir kaç dakika sonra vücut tarafından hemen emiliyor ve sanki hiç sürmemişsiniz gibi oluyor. Bu ürünü mutlaka ama mutlaka alın ve deneyin. Çok memnun kalacaksınız. 150 ml lik bir ürün ve fiyatıda sudan ucuz . 5.99 TL gibi komik bir fiyata satılıyor :) 

Ürünün kendi ambalajı üzerinde yer alan açıklaması ise şu şekilde

Watsons güneş serisi Avrupa standartlarında üretilmiş,yüksek UVA ve UVB filtrelerine sahip, cildi erken cilt yaşlanmasına sebep olan güneş yanıklarına karşı koruyan ürünlerden oluşur. Seri antioksidan etki ve derinlemesine nemlendirme sağlamak için A, C ve E vitaminlerinin güçlü karışımını içerir. Bu spreyin hafif ve yumuşak formülü  kolaylıkla emilir ve ürün özellikleri ile aşağıdaki faydaları sunar:

SPF 50: UVA ve UVB ışınlarına karşı ultra koruma sağlar. 
Su geçirmezlik: Sudaykende cildinizin korunmasını sağlar.
PABA içermez: Alerjik reaksiyonlara sebep olan zararlı kimyasallar içermez. 
Dermotolojik olarak test edilmiştir: Tüm cilt tiplerine uygundur.
Hemen etkili koruma: Uyguladıktan sonra güneşe çıkmak için 15 dakika beklemeniz gerekmez. 

Kullanım: Güneşe çıkmadan önce vücudunuza sıkın ve emilinceye kadar ovalayın. Sudan çıktıktan ve kurulandıktan sonra tekrar uygulayın.
  

Watsons Ultra Güneş Koruyucu Yüz Sütü (SPF 50 PA+++)



Bu yüz sütünü aldığımdan beri 5 kere falan kullandım sanırım. Her kullanışımda makyaj altına oldu. Benim cildim karma ve bende kesinlikle ne yağlanma nede parlama yapmadı. Makyajıma başlamadan önce nemlendiricimi sürüyorum ve yaklaşık 5 dakika bekledikten sonrada bu yüz sütünü uyguluyorum. Sonrasında ise makyaj bazı uyguluyorum ve makyajımı yapıyorum. Bu ürün  cilt tarafından 2-3 dakika içinde hemen emiliyor ve sanki hiç sürmemişsiniz gibi oluyor. Rengi fotoğrafta görüldüğü gibi beyaz ve oldukça akışkan hafif bir yapısı var. Yağlanma parlama yapmadığı için çok beğendim ve tekrar tekrar alacağım bir üründür kendisi. 30 ml lik bir ürün ve fiyatı 5.99 TL. Mutlaka alıp denemenizi tavsiye ederim.




Ürünün kendi ambalajı üzerinde yer alan açıklaması ise şu şekilde


Watsons güneş serisi Avrupa standartlarında üretilmiş,yüksek UVA ve UVB filtrelerine sahip, cildi erken cilt yaşlanmasına sebep olan güneş yanıklarına karşı koruyan ürünlerden oluşur. Seri antioksidan etki ve derinlemesine nemlendirme sağlamak için A, C ve E vitaminlerinin güçlü karışımını içerir. Bu yüz sütünü makyaj uygulamasından önce baz olarakda kullanabilirsiniz. Normal fondötenden daha hafiftir. 


Ürün özellikleri ile aşağıdaki faydaları sunar:

SPF 50: UVA ve UVB ışınlarına karşı ultra koruma sağlar. 
Su geçirmezlik: Sudaykende cildinizin korunmasını sağlar.
PABA içermez: Alerjik reaksiyonlara sebep olan zararlı kimyasallar içermez. 
Dermotolojik olarak test edilmiştir: Tüm cilt tiplerine uygundur.
Non-comedogenic: Poları tıkamaz. 
Hemen etkili koruma: Uyguladıktan sonra güneşe çıkmak için 15 dakika beklemeniz gerekmez.
Kullanım: İyice çalkalayın ve güneşeçıkmadan önce yüzünüze uygulayın. Sudan çıktıktan ve kurulandıktan sonra tekrar uygulayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...