19 Eylül 2011 Pazartesi

Yağ Emici Mendiller (Gratis)

kozmetikdosyası isimli blogun sahibi Ezgi'nin çektiği ilk videonun sonrasında bende bir gratise gitme isteği uyandı :D Ben Acıbadem Gratis şubesine gittim ve Ezgi'nin gösterdiği o güzelim ice cream lip balmı bulamamakla beraber gratisi hiç sevmediğimide söylemek istiyorum. Bir daha kampanya indirim vs olmadığı sürece gideceğimi sanmıyorum demek istiyorum ama en iyisi büyük konuşmayayım :D Yarım saat boyunca bomboş mağazayı döndüm durdum gözüme hiç bişey kestiremedim :) Tek sevdiğim yanı reyona yaklaşır yaklaşmaz başıma dikilen yılışık reyon görevlisi çalışanları olmayışıydı. Aynı reyonları 15 defa turladıktan sonra  bloglarda gördüğüm bu yağ emici mendiller aklıma geldi ve hemen kaptım bir tane. Aslında pek işe yarayacağını düşünmüyordum fakat yanılmışım. Eve gelir gelmez denedim ve sonuç gerçekten çok güzel. Paketin içinde 100 x 70 mm büyüklüğünde 50 adet mendil bulunuyor. Tek bir tanesi işinizi görüyor diyebilirim.Tek kullanım  için birkaç mendil harcamanıza gerek yok. Ayrıca ambalajıda pek cici  ♥  Ben memnun kaldım ve bittikçe alırım diye düşünüyorum. Fiyatıda 1,90 tl gibi komik bir rakam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...