24 Eylül 2011 Cumartesi

e.l.f. Essential Brightening Eye Color

Merhabaa:)
Ben bu farları yaklaşık 1 ay önce gitti gidiyordan 2,90 Tl ye satın aldım. Şuanda bu fiyata gitti gidiyorda bulmak mümkün değil fakat farklı fiyatlara satan satıcılarda mevcut. Bunun dışında e.l.f ürünleri satan bir site daha var. tık tık :) Bu sitede bazı ürünlerin fiyatları uygun fakat genel olarak e.l.f in kendi fiyatlarıyla kıyaslarsak oldukça pahalı olduğu açık. Mesela bu farı 10 TL den satıyorlar. 10 Tl edecek bir ürün değil malesef. Bu fiyata farklı markaların farlarını almak daha mantıklı olacaktır.
Bu farları sitesindeki fotoğraflara aldanarak aldım. Fotoğraflardaki renklerle uyuşmuyorlar. Kötü yanıysa rengini kutusunda durduğu gibi vermemesi. Fakat kötüde değiller. Ben severek kullanıyorum. Kalıcılık olarakta bence gayet güzeller. Gitti gidiyorda ucuza yakalarsanız almanızı tavsiye ederim :)



2 yorum:

  1. E.l.f. severdim ama artık gg'den falan alamam, baya bi pahalıya satıyo birçok satıcı..Değmez ama seninki gibi uygun fiyata bulursam da kaçırmam :D

    YanıtlaSil
  2. Canım elfin ingiltere sitesinden alışveriş yapıldığı zaman gümrüğe takılmıyormuş. Bende bu videodan öğrendim :) http://www.youtube.com/watch?v=Kq-njVpSYGc&feature=channel_video_title

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...