19 Haziran 2012 Salı

Hello Kitty Lip Balm (04)



Hello Kitty Makyaj ürünlerine Lip Balm ile devam ediyoruz :)
Elimde bir sürü lip balm var ve onları tüketmeden bunu açmak istemiyordum. Fakat dışarıdan gözüken renge dayanamayıp kendime hakim olamadım. Kokusuda burnuma gelince diğer lip balmların papucunu bir süreliğine dama fırlattım gitti :)

Bir Lip Balmın rengi ancak bu kadar güzel olabilir :)


  • Fotoğraflardanda anlayacağınız gibi kendisi renk vermeyen bir lip balm. Keşke kutusu içerisindeki rengi dudaklarada verseymiş.
  • Kokusu kavuna benziyor ve bence mükemmel kokuyor. Öyle rahatsız edecek kadar ağır bir kokusu yok. Tam kararında.
  • Nemlendirme açısındanda oldukça başarılı. 
  • Sanki parlatıcı sürmüşsünüz gibi bir görüntüsü var ve oldukça kalıcı.
  • Yapısı biraz sert. Ben parmağımla pıt pıt şeklinde uyguluyorum ve kutudan alırken biraz bastırmak gerekebiliyor.
  • Ürün 10 g ve fiyatı 11,99 TL.



ekkakozmetik.com'da çok yakında online satış başlayacakmış. Eğer bu ürünü satın almak isterseniz ara sıra siteyi kontrol etmenizde fayda var. Yok ben bekleyemeem hemen almalıyım derseniz Hello Kitty Makeup Cornerı İstanbul Cevahir AVM 2. katta sizleri bekliyor :)



2 yorum:

  1. fotograftaki dudaklar ürünü iyi tanitmis...ben de alacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Umarım sende seversin :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...