26 Haziran 2012 Salı

Claire's Sürprizi :)


Bugünün en güzel süprizi hiç şüphesiz Claire's'den aldığım bu güzel paketti. Shaya ve Claire's'e bu güzel paket için çok teşekkür ederim.:)

Aşağıda gördüğünüz ürünlerin hepsini ilerleyen günlerde ayrı ayrı tanıtacağım. Bu yazı şimdilik ufak bir ön gösterim olsun  :)



Bu paleti bir süre önce Claires mağazasında görüp çok beğenmiştim. Fakat ihtiyacım olmadığı için boşuna para harcamak istemedim. Anlayacağınız kutudan bu paletin çıkmasına pek sevindim :)


İçerisinde 12 renk  far, 2 renk allık, 1 renk pudra, 1 lipgloss, 3 renk ruj, 1 allık fırçası, 1 ruj fırçası, 1 aplikatör bulunuyor. Yakında bu paletle yapılmış bir makyaj örneğini sizlerle paylaşacağım :)


Claire's Vücut Spreyi (Blue Angel)
Kokusunun neye benzediğini çözemedim. Koku tarif etme özürlüsü bir insan olduğum için malesef bu koku hakkında en ufak bir bilgi bile veremiyorum. Fakat kesinlikle çok hoş koktuğunu söyleyebilirim :)


Claire's ojeler ♥


Claire's'in yeni yaz koleksiyonundan puantiyeli Lipgloss


Bu kolyeyi çok beğendim fakat ben altın dışında hiç bir takıyı takamıyorum. Anında kızarıyorum, kaşınıyorum vs vs. Bu yüzden bu takıları kullanamayacağım. Kardeşime vermeyi planlıyorum :)


I to blog :)








16 yorum:

  1. küpeler çok ciciymiş bi blogger için çok tatlı bi hediye olmuş :) güle güle kullan hepsiniii :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canıım :)

    YanıtlaSil
  3. Çook güzeller, çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  5. Küpeye bayıldımmmmmmmmmm .)))

    YanıtlaSil
  6. Tatlım çok güzeller güle güle kullan

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir hediye bu :):)

    YanıtlaSil
  8. İyi günlerde kullan canım.Küpe tam bizlik :)

    YanıtlaSil
  9. harikaaaaa!! vücut spreyinin kırmızı renkli olanı kullandım en çok bayıldım üründü seninkilerde pek hoş hepsini güzel günlerde kullan ne cici şeyler göndermişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı olanını kokladığımı ve çok beğendiğimi hatırlıyorum sanki :)
      Teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...