2 Haziran 2012 Cumartesi

Essence Alışverişim

Merhaba :)

Birçoğunuzun bildiği gibi Essence ürünleri artık Türkiye'de Gratis mağazalarında satılmaya başladı. Bende dün Üsküdar Gratis'e gittim ve ilk Essence alışverişimi yaptım. Standa detaylı şekilde bakamadım ama fiyatlar genel olarak çok uygundu diyebilirim. Ben bu alışverişimde 9 tane oje ( tanesi 1,95 TL), kaş kiti (8,49 TL) ve kaş için jel maskara (6,99 TL ) aldım:)


Ürünleri merak edenler için mağazadan kitapçık aldım ve onuda sizin için aşağıya ekledim. Kitapçık fotoğraflarını yeni sekmede açarsanız  ayrıntılı şekilde görebilirsiniz :)













.

28 yorum:

  1. Çokkk güzeller hepsinii güle güle kullan canımmm :) Katalogu hemen inceliyorum çok güzel oldu paylaşman :) muckk :)

    YanıtlaSil
  2. Ojelere bayıldım!
    Gratis'ten çok alışveriş yapıyorum umarım Sakarya'dakine de gelir bunlar:)
    Sevgiler
    http://itsmequeent.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Sanırım tüm gratislere essence standı kurulmuş. Umarım yanılmıyorumdur :)

      Sil
    2. Ben de öyle sanıyorduım ama değilmiş, http://alisverisdellysi.blogspot.com/2012/06/essence-urunlerini-satan-gratis.html adresinde paylaştım Essence satılan Gratisleri.
      Güle güle kullan çok güzel ürünler almışsın kaş kiti olarak elf kullanıyorum çok memnunum ama bu da çok hoş görünüyor yorumlarsan sevinirim, baştan ikinci pembe ojeyi bende aldım, hiç opak değil malesef, ama çabuk kuruyor.Güle Güle kullan...

      Sil
    3. ah canım bilgilendirmen için teşekkürler. Kataloğu bugün bende almıştım ama minnacık yazılar hiç dikkatimi çekmemiş heheh :)
      kaş kitini birkaç kez kullanınca mutlaka yorumlayacağım :) Pembenin opak olmamasına üzüldüm. Henüz denemedim ama ben opaktır diye düşünüp almıştım :(

      Sil
  3. Siz büyük şehirdekiler yok mu çok şanslısınız :))) bunun için izmir e gitmem gerek :((( ben de istiyorummm!! güle güle kullan mervecim :) darısı en kısa zamanda başıma inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzucum ♥ Darısı en yakın zamanda seninde başınaa :)

      Sil
  4. Ben birazcık geri kalmışım bu konuda, neden bütün kozmetik blogları bu markaya bu kadar sevindi tam anlayamadım :)) Gerçekten güzel bir marka mı ?? ama öyle ise niye bu kadar ucuz ?
    Modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben daha önce ürünlerini kullanmadım. Ben sadece ojeleri için çok sevindirik olmuştum açıkçası :) Diğer ürünlerini bloglardan okuyarak yavaş yavaş keşfediyorum. Genel olarak yorumlar hep iyi yönde diyebilirim :)

      Sil
  5. ay sabahtan beri katalog gibi birşey arıyordum,sarılıp öpebilirim seni ya :DD:D
    harikasın cnm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh gel anneem geel sarılayım tombul kollarımla :D
      İşine yaramasına sevindim canıım :)

      Sil
  6. kısmen benzer ojeleri almışız :) bayıldım essence'a yemelki tam yemelik. simli pullu olanlar harika di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet tam yemelikler harikalar :) Hele oje fiyatlrının bukadar ucuz olması çok iyi oldu:)

      Sil
  7. Yavrıııım güle güle kullaaan !! Ojeleeeer <3 Ben de alıciiim inş. en kısa zamanda !!! Öperiiim :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canııım. Sen neler alıcaksın merakla bekliyoruuum :)

      Sil
  8. güle güle kullan kuzum :*
    kaş farı yorumunu beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      En kısa zamanda yazıcam merak etme :)

      Sil
  9. Avrupa'dan bile daha ucuzmus Essence! Biz Italya'dan 1.3€'ya aliyoruz ojeleri. Essence'in ojeleri hep favorim! TR'ye gelmesine cok sevindim. Rimelleri bile fiyat/kalite acisindan oldukca iyidir. Simdi Turk bloglarindan kendi dilimde yorum alacagim icin oldukca mutluyum;) Hepsini gule gule kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Rimellerini bende çok merak ediyorum :)

      Sil
  10. çok yararlı bir post olmuş canım özellikle katalogu paylaşman harika olmuş:)özellikle kaş jeli hakkındaki yorumlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Hepsini en kısa zamanda yazıcam inşallah :)

      Sil
  11. güle güle kullan canım,ojeler rengarenk bayıldım,kaş kitini çok merak ettim,kullanınca yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Kaş kitini en kısa zamanda yazıcam :)

      Sil
  12. güle güle kullan cnm ojeler harika görünüyo renk renk:)

    YanıtlaSil
  13. :D katalogu koyman şahane olmuş :) almadığıma pişman olmuştum :D sayende bu pişmanlıgım geçti :D bloglarda essence markası türkiye geldi diye bayram havası var gibi çok begeniliyor herkes çok mutlu olmuş durumda:D bende merak ediyorum nasıl olacak diye :D

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...