7 Mayıs 2012 Pazartesi

Günün Ojesi.. Alessandro-Pink Cadillac

Merhaba :)

Bugün tırnaklarımda Alessandro'nun Pink Cadillac isimli ojesi sürülü. Bu oje elimdeki iki Alessandro ojeden biri. Diğerini şu yazımda sizlere göstermiştim. Bu rengi şişede harika duruyor fakat tırnaktaki duruşunu ben hiç sevmedim. Sanki içinde toz şeker varmış gibi bir görüntüsü var ama tırnakta pütür pütür bir his bırakmıyor. Şişedeki duruşuna göre yapısının daha koyu kıvamda olması gerektiğini düşünüyorum. Dediğim şekilde olsaydı belkide şişedeki görüntüyü yakalamak daha kolay olabilirdi. Tırnaklarımda 3 kat sürülü olmasına rağmen tamamen opak bir görüntü oluşmadı. Bu yüzdende o toz şeker vari ışıltılar pek belli olmadılar. Yapısından dolayıda tırnak uçlarım sanki ojeyi 2 gün önce sürmüşümde uçları silinmeye başlamış gibi durdu. Bunu fotoğraflarda ve videoda net şekilde görebilirsiniz. Altına aynı tonlarda taban bir renk uygulanırsa güzelliği ortaya çıkabilir diye düşünüyorum. Bunlar dışında kuruma hızı 3 kat sürmeme rağmen oldukça hızlı. Altına taban renk sürerek kendisine bir şans daha vermeyi düşünüyorum :)





Beyaz ışık - Güneş ışığı
Diğer renkleri incelemek için tık tık
Satış noktalarını görmek için tık tık

*Ürün Farmako Kozmetik tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...