8 Mayıs 2012 Salı

Kozmotrend.com Alışverişim

Merhaba :)
Bugün sizlere kendilerini kozmetikte son trend olarak tanımlıyan Kozmotrend.com isimli alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum. İsmini duyanlarınız belki olabilir. Bende kendilerini geçen hafta sonu keşfettim ve dün ilk siparişimi verdim. Paketim son derece hızlı bir şekilde elime ulaştığı içinde ayrı bir mutluyum :) Siparişimi dün saat 13:55 civarında verdim ve bu akşam üzeri paketim elime ulaştı. Aslında paketimi bu sabah bekliyorum ama kargo şirketinin uyuşukluğundan dolayı ancak akşam üzeri elime ulaştı. Yani bu durumda kozmotrend.com hız konusunda benden tam puan aldı diyebilirim. Müşteri ile iletişime geçme konusundada oldukça iyiler. Bu sabah aklıma takılan bir soru oldu ve sitenin destek bölümünden kendilerine bir mesaj gönderdim. Tam 5 dakika sonra mesajıma geri dönüş yaptılar. Müşteri daha başka ne ister:)
50 TL ve üzeri alışverişlerde ise kargonun ücretsiz olması ayrı bir güzellik. Çok yakın zamanda ise ücretsiz ürün promosyonları başlayacakmış. Detayları merakla bekliyorum :)

Lafı daha fazla uzatmadan neler almışım onlara bakalım :)

Kargo paketini haşince açtıktan sonra beni bu kutu karşıladı


Kapağını hoop açıyoruz :) 
Aldığım ürünlerin özenle sıkı sıkı sarılarak paketlenmiş olması çok hoşuma gitti. Bazı siteler ürünleri lappadanak kutuya koyup gönderiyorlar. Nasıl uyuz oluyorum nasıııl.
La Roche Posay Effaclar Duo

La Roche Posay Effaclar Gel

La Roche Posay Effaclar Tonik

Bu üç ürün toplamda 120,51 TL tuttu. Kargoda ücretsiz :)
Sitenin kapıda ödeme seçeneğide mevcut. Kredi kartı kullanmayan ve havale ile uğraşmak istemeyen benim gibi üşengeçler için bu artı bir durum. Kapıda ödeme hizmet bedeli ise 4,75 TL

Alışveriş yapmak isteyen izleyicilerim için çok yakında burada bir davet linki paylaşacağım. Bu davet linki üzerinden alışveriş yaptığınız taktirde %5 indirim hakkı elde edeceksiniz. Yine yakında kozmotrend.com işbirliği ilede bir çekilişimiz olacak. Kısacası takipte kalın :)


Bu 3 ürünü Tuğçe hatunumun Effaclar Duo yazısını okuduktan sonra almaya karar verdim. Cildimde çok çoook ciddi bir bozukluk sorunu yok ama açıkçası yazısından etkilenip aklım çelinerek aldım diyebilirim :))
Bir ara sivilce sorunum vardı bunuda daha önce tanıtımını yaptığım Cosmed yüz temizleme jeliyle çözdüm. Cosmed yüz temizleme jelini tamemen bitirdim ve 1 haftadır jel kullanmadığım içinde tek tük yine sivilce çıkmaya başladı. Tekrar kendisinden alıp kullanmaya devam edicektim ama birde bu seriye şans tanımak istedim. Memnun kalmazsam kimin başını yerim bence şimdiden belli :D


İşte benim Kozmotrend.com alışverişim bukadar :)
Eğer sizde siteyi incelemek isterseniz tık tık 

Kozmotrend.com'u twitter ve facebook aracılığı ile de takip edebilirsiniz. 




11 yorum:

  1. cok faydalı bı post olmus adıma bende tam ordan alısverıs yapmayı dusunuodum :)
    bu arada blogunu yenı kesfettm takıpteyım benımkıne de beklerım :))

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :) Senin için faydalı bir yazı olmasına sevindim :)

      Sil
  2. çok doğru bir seçim yapmışsın bu ürünleri seçerek. Ben 2 sene önce kullandım ve inanılmaz memnun kalmıştım. Umarım senin cildine de iyi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Umarım bende memnun kalırım. Az önce ilk kullanımımı gerçekleştirdim. Bakalım sonuç ne olucak :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım güzel bir seri:)

    YanıtlaSil
  4. sivilceler için cosmed jel gerçekten iyi geliyor mu?benim de normalde sivilce sorunum yok bu ay stresten midir hormonlardan mı bilmiyorum pörtledi birkaç tane.iyi geliyorsa alıp deniycem cosmed i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cosmed temizleme jeli yazımdada belirttiğim gibi ben çok memnun kaldım. Eğer bu seriden memnun kalmazsam yine cosmed alırım. İstersen alıp deneyebilirsin. Kötü bir sonuç doğuracağını sanmıyorum fakat senin cildinede kesin iyi gelir kesin işe yarar gibi bir garanti veremem. Sonuçta herkesin cilt tipi farklı.

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlım,alabileceğin en iyi şeyleri almışsın.Umarım sen de seversin effacler serisini :)öpüyorum çokkk !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yavruşka ♥ Artık sevmezsem senin başını yicem :p

      Sil
  6. :( Birtek bende geri tepti demekki yada bahsedilen tedavi süresi hala bitmedi ..
    Güle güle kullan tatlım ..

    Benimkinede buyrun :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...