10 Mart 2012 Cumartesi

Cosmed Yüz Temizleme Jeli

Merhaba :)
Sizlere bir süredir kullanmakta olduğum Cosmed Yüz Temizleme Jelinden bahsetmek istiyorum. Aslında bu yazıyı geçen hafta yazmayı planlamıştım fakat etkilerinden iyice emin olmak istediğim için yazı biraz gecikti. Bu ürünün yorumlarını bekleyen bir kaç izleyicim vardı. Gecikme için lütfen kusura bakmayın hanımlar :)

 Benim cildim sorunlu bir cilt ve  yüzüme ip + sir ağda uygulamasıda yapıldığı için minik minik kırmızılıklarda oluşuyor. Bu yüzden dışarıya fondöten sürmeden çıkmam diyebilirim. Özellikle son bir kaç aydırda  sivilce sorunu yaşıyordum. Kısacası cildimin bugüne kadarki en sorunlu olduğu dönemdi diyebilirim. Farkındaysanız şöyleydi böyleydi diye bahsediyorum :)

Ürünü kullanmaya başladığım 3. günde etkilerini gözle görülür şekilde hissettiğimi söyleyebilirim. Sivilceler yavaş yavaş sönmeye izlerinde görüntüsü yavaş yavaş hafiflemeye başlamıştı. Ürün ciltte meydana gelen hasarları onarmak için birlikte çalışan Pal-GHK ve Pal-GQPR matrikine'leri içeriyormuş. Bukadar hızlı etki göstermesinin başlıca sebebinin bu olduğunu düşünüyorum. Ürün ayrıca parabende içermiyor. Bunuda belirteyim :) 

Benim cildimde herhangi bir yağlanma-kuruma gibi sorunlara yol açmadı. Aynı zamanda karma olan cildimin kuruluk sorunu yaşayan bölgelerinide çok güzel nemlendirdi.
Kokusu ise tarif edemediğim şekilde güzel :) Yüz temizleme jellerinde bu tarz kokuları çok seviyorum. Yıkadıkça yıkayasım geliyor :D

Eee bu kadar anlattın anlattın cildin şuan ne durumda diyorsunuz tabiki :)
 Bir kaç aydır devam eden sivilce sorunum büyük ölçüde hafifledi. Şuanda sol yanak bölgemde 1 2 tane tek tük var diyebilirim. 1 haftadırda fondöten kullanmama gerek kalmadığını söylememe gerek varmı bilemiyorum :) Yüzümü nemlendirip makyaj bazınıda uyguladıktan sonra ihtiyaç duyduğum yerlere Garnier Sivilce Karşıtı Roll-On uygulayıp pudra geçiyorum. İşte bukadar :)  
Açıkçası  ürün elime geçtiğinde bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim. Ürün 150 ml. Bezelye tanesi kadar ürün tüm yüzünüze yetiyor. Günde iki kez kullanıyorum ve hala azalmamış gibi duruyor. Kısacası oldukça bereketli bir ürün. Fiyatı ise 25 TL. 
Bu ürünün birde yüz toniği mevcut. Henüz onu kullanmıyorum fakat ikisi birlikte kullanılırsa daha iyi bir sonuç alınabilir diye düşünüyorum. Toniğin fiyatı ise 36 TL / 250 ml

Satış noktalarını görmek için tık tık

Dipnot: Sivilce sorunu yaşayıpta bu yazımı okuduktan sonra ürünü almak isteyenler olacaktır. Bu ürün benim cildime iyi gelmiş olabilir. Fakat aynı sonucu sizin cildinizdede gösterecek diye bir şey yok. Lütfen bunu unutmayın :)


Cosmed ürün için ne demiş bakalım

İdeal cildin tanımı; “esnekliğini yitirmemiş, kolajen ve elastin sentezi devam eden, sebum üretimi dengelenmiş, aşırı yağlı ya da kuru olmayan, gözenekleri küçük, lekelenmeleri olmayan” cilt ise bu tanıma uymak, cildimizin güzelliğine güzellik katmak lazım.
Öncelikle cildin, sağlıklı ve dayanıklı olabilmesi için her şeyden önce, cildin pH'ına uygun olarak temizliğinin doğru yapılması gerekiyor. Bu noktada cildimizi ideal cilt tanımına uygun bir hale getirmemiz için yerli dermokozmetik markamız Cosmed Cilt Bakımı serisinin iki güzel ürünü ile tanışın… Yüz Temizleme Jeli ve Yüz Toniği…

Temizlik, temizlik, temizlik! Mükemmel cildin ilk adımı… Haydi itiraf edin siz de bazen makyajınızı çıkartmadan yatıyorsunuz değil mi? Peki ertesi sabahki pişmanlığımız? Cildimize zarar vermek kadar onun güzelliğini korumak da çok kolay aslında… İşte bu konuda yardımcımız COSMED YÜZ TEMİZLEME JELİ. Cildi canlandırmak ve cildimizin gün boyunca maruz kaldığı çevresel kir, yağ, makyaj kalıntıları gibi cilt gözeneklerini tıkayan etkenlerden arındırmak için geliştirilmiş bir ürün. Cildi tahriş etmeden, kiri ve makyajı derinlemesine temizliyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullanılıyor. Üstelik mükemmel kokusu sayesinde sabah akşam üşenmeden cildinizi temizlemek istiyorsunuz. Su ile nemlendirdiğimiz cildimize uyguluyor ve duruluyoruz. Sonuç mu? Temiz, canlı ve taze bir cilt!

Cilt bakımı aslında bir ritüel. Her bir aşaması bize gençliğin sırrını veriyor adeta. Bakımsız bir cilt erken yaşlanma problemine maruz kalırken cildimizin tek istediği 5 dakikalık bir özen. Hem onun şımartılmaya hakkı yok mu sizce de ? Cildimizi temizledikten sonra onunla bir adım daha ilgilenerek, şımartmaya ne dersiniz? Ertesi gün aynaya baktığınızda doğru kararı verdiğinizi anlayacaksınız… COSMED YÜZ TONİĞİ cildi etkili bir şekilde arındırmak, pH’nı dengelemek, gözenekleri sıkılaştırmak gibi özelliklere sahip bir ürün. Cildin doğal nem dengesini koruyarak cilde canlılık ve tazelik kazandırıyor. Temizlenmiş cildimize uyguluyor ve cildimizi sonraki uygulamalara hazırlamış oluyoruz. Böylece kullanacağımız nemlendiricilerin etkinliğini arttırmaya yardımcı oluyor. Erken yaşlanma korkusu yaşayanlara müjde: içeriğinde koruyucu düzeyde yaşlanma karşıtı Matrixyl 3000™ bulunuyor. Matrixyl 3000™’in Avrupa ve Amerika’da herkesin konuştuğu 7 peptidli yaşlanma karşıtı bir aktif olduğunu da belirtelim.

İçeriğinde paraben bulunmayan Cosmed ürünleri ulaşılabilir fiyatları ile de hepimizi çok sevindiriyor. Cosmed ürünlerine ulaşmak istiyorsak adresimiz eczaneler! 

Yüz Temizleme Jeli 150 ml - 25 TL
Yüz Toniği 250 ml – 36 TL

Bugün kendiniz için bir güzellik yapın ve sabah akşam toplamda 5 dakika ayırarak cildinize özen gösterin.

Cosmed Türkiye Facebook sayfası için tık tık
Cosmed Türkiye Twitter sayfası için tık tık






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...