13 Mart 2012 Salı

31 Day Challenge: Day 18 - HALF MOONS

Merhaba :)
31 gün konseptinde bugün 18. gün. Çoğu gitti azımı kaldı ne :D
Bugün tırnaklarımda yarım ay manikürü var ve ben bu manikürü ilk defa denedim. İki zıt rengi kullanmak istedim fakat mor tercihim biraz daha açık cırtlak bir mor olsaymış daha hoş olabilirmiş :)
 Bugünün manikürü benim çok hoşuma gitti. Bakalım sizinde gidecekmi :)






18. günüde böylece geride bıraktık. Daha önce denemediğim fakat denemek için sabırsızlandığım 19. gün maniküründe görüşmek üzere :))


.

4 yorum:

  1. mor oldugunu söylemesen hayatta anlamazdım :) mavi gibi durmuşş :)) dedigin gbi daha güzel bi nmorla daha iyi olurmuş sarı ve mor çok yakışan renkler .eline saglık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Zaten şişedeki duruşu bile oldukça koyu. Mavi gibi duruyor haklısın. Artık bir sonraki yapışımda açık bir morla denerim :)

      Sil
  2. Wow beautiful art nails!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. şşşt fıstık seni ödüllendirdim :D
    http://ojesandigi.blogspot.com/2012/03/odul-almisim.html

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...