11 Ekim 2011 Salı

Son Alışverişim


Merhaba arkadaşlar. Sizlere bugün ve birkaç gün önce aldıklarımı göstermek istiyorum. Bugün aynı zamanda çekiliş içinde bir kaç şey aldım. Çekiliş yazısını bir kaç saat sonra yayınlayacağım :)
Lafı daha fazla uzatmadan fotoğraflara geçelim :)




Flormar Pretty Compact Göz Farı (P045)
Flormar Pretty Compact Allık (P113)
Bu iki flormar ürününü video ve bloglarda çok sık gördüğüm için merak ettim ve aldım. Umarım memnun kalırım :)
Flormar eyeliner No:103 Watsonsda iki adet flormar ürünü alınca renkli eyeliner hediye ediyorlardı.
Watsons Saç Cilası ( Biralı) bunu çekiliş için aldım. Ballısını alıcaktım fakat ballısı malesef kalmamış :(
Watsons Ağız Çalkalama Solüsyonu/Serinletici NaneFerahlığı ( Çekiliş için)
Arkada ıslak mendiller ( Çekiliş için)
Gratis Yağ emici mendiller. Güllü kağıt sabun Dün Gratis'e The Balm için gitmiştim. Gitmişkende çekiliş için 2 ürün aldım.
Flormar ojeler.  No:424 ve 429 ( Çekiliş için)



  

Body Shop'un salatalıklı yüz temizleme toniği. Bunu geçen gün almıştım.
Body Shop'un dudak kremi. Şu sıralar Body Shop'ta tüm butter çeşitlerinde 2 al 1 öde fırsatı var. Bunun birini kendime aldım. Biride çekiliş için :)

 
 

Son olarakta kırtasiye alışverişim :)
Not defterini D&R'dan aldım.
Renkli kalemler
Post-it
Hamur silgi
Resim kalemleri



5 yorum:

  1. Hepsini de güle güle kullaan ;) Pretty allıkların ambalajları da son çıkan pretty ürünleri gibi pembiş mi olmuuuş ya ne güzel :) O P113 bende var sanırım ,çok hoş bir renktir .

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :)
    Pembiş olmuş sanırım. Önceki halini bilmiyorum ilk defa aldım ben bunu :) Orda parmaklarımı daldırıp denedim :D çok güzel renk veriyordu allık ve farlar. Bugüne kadar hep bronz-şeftali tonu allıklar kullandım. İlk defa pembe tonlu bir allık aldım. Umarım yakışır :)

    YanıtlaSil
  3. Önceki ambalajları farlarınki gibi beyazdı işte ,ama pembiş daha güzel olmuş yaa :) Aslında allık tam pembe tonu sayılmaz eğer bendekiyse tabi bu ,pembe-şeftali arası tatlı bir tonu var ;)

    YanıtlaSil
  4. Bencede pembe ambalajla çok tatlı olmuş :)
    Birkaç çeşit vardı hepsini denedim çok cartmış gibi geldi diğer tonlar :D Bu pembe ağırlıklı ama içinde birazcık şeftalilikte var gibi geldi bana. Yine şeftaliyi sokuşturmuşum araya :D

    YanıtlaSil
  5. canım herbirini güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...