11 Ekim 2011 Salı

50. Üye Çekilişim :)

 Merhaba arkadaşlar. İzleyici sayım 50 kişiye ulaştığı zaman bir çekiliş gerçekleştireceğimi daha önce söylemiştim. Dün itibariyle 52 kişi olmuşuz ve artık hediye zamanıııı :)

Hediye edeceğim ürünlerin fotoğrafı bu şekilde :)


Flormarın iki ojesi. No:424 ve 429
Watsons Ağız Çalkalama Solüsyonu/Serinletici Nane Ferahlığı
Watsons Saç Bakım Cilası (Biralı)
Body Shop Shea Lip Butter
Yağ Emici Mendiller
3 tane ıslak mendil
Kağıt Sabun(Güllü)


Ürünler kullanılmamış denenmek için dahi açılmamıştır. 

 Paket şimdiden hazır bile :))


Hediye edeceğim ürünleri beğendiyseniz ve çekilişe katılmak istiyorsanız yapmanız gerekenler şu şekilde

İzleyicim olmalısınız.
Blogroll'unuza blogumu eklerseniz veya blogunuzda çekilişi duyurursanız +2 çekiliş hakkı (Kontrol edebilmem için blog linkinizi paylaşmanızı rica ediyorum.)
Twitter'dan beni takip eder ve çekilişi duyurursanız +1 çekiliş hakkı (Twitter kullanıcı adınızı ve çekilişi duyurduğunuz linki lütfen yoruma eklemeyi unutmayın.)
Facebook sayfamı beğenirseniz +1 çekiliş hakkı  ( Hangi isimle beğendiğinizi yoruma eklemeyi unutmayın)
Son olarak E-Mail Adresinizide yazmayı unutmayınki kazandığınız taktirde size ulaşabileyim :)

Sadece izleyicim olup çekilişe katılmak istediğinizi belirten bir yorum bırakırsanız isminiz listeye 1 kere yazılacak.
Diğer şartlarıda yerine getirirseniz isminiz listeye 5 kere yazılacak. 
Kargo ücreti bana ait olup sadece YURTICI gönderim yapılacaktır. 
Kazanan kişiyi random.org aracılığıyla belirleyeceğim.

Son katılım tarihi 10 Kasım Saat: 17:00

Edit: Yorum gönderirken sorun yaşayan arkadaşlar mail atarakta çekilişe katılabilirler. Bir kaç izleyicimden yorum gönderemediklerine dair mailler aldım. Yoruma yazacakları bilgileri bana mail yoluyla gönderdiler ve onlarıda listeye dahil ettim. Mailleri silmiyorum. Çekilişi gerçekleştirdiğim zaman   mail gönderenler arasından kazanan olursa gönderilen mailin ekran görüntüsüyle birlikte kazananı duyuracağım. Böyle bir şey olurda o kişinin yorumu yoktu vs tantanası olmasın diye bilgi vermek istedim :)


Çekiliş Sonucu için tık tık
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...