20 Eylül 2011 Salı

Loreal Infallible Fondöten

Merhaba arkadaşlar. Bugün size loreal infallible fondötenden biraz bahsetmek istiyorum. 
Yaz sıcağında akmayacak uzun süre dayanacak bir fondöten arayışındaydım ve gidip bu ürünü almak gibi bir hata yaptım. Yağlı-karma bir cilde sahipseniz bu üründen kesinlikle uzak durun. Benim cildim karma ve  bu fondöten bende malesefki yağlanma-parlama yapıyor. Ürünü yaz sıcağında kullandığım için belki memnun kalmamış olabilirim. ( Karma cilde sahip bir insan yaz sıcağında ne akla hizmet fondöten kullanırki ) Kışın daha iyi olabileceğini düşünüyorum. Deneyip göreceğim.
Ürünün yapısı yoğun ve kapatıcı özelliği yüksek diyebilirim. 16 saat kalıcılık vaad ediyor ama böyle birşey yok malesef.  Hemen akmıyor dağılmıyor dalgalanma yapmıyor fakat 16 saat süreylede kalmıyor. Yaz sıcağında hangi akla hizmet böyle bir ürün aldım bilmiyorum. Satıcı bayanın ikna kabiliyetinin sonucu sanırım :D Ürünün aynı zamanda Spf 15 güneşten koruma özelliği var. Benim rengim 125 natural rose. Bu renk bana biraz koyu geliyor. İnternetten baktığım zaman daha açık tonlarıda olduğunu gördüm. Satıcı bayan en açık rengi budur diye yüzümde denemişti ve mağazanın ışığı altında bana biraz koyu geldiğini anlayamadım. Bu satıcı bayanlar yüzünden ağzı benden çok yanan yoktur sanırım. 
Ürünün fiyatını tam olarak hatırlamıyorum. 45-50 TL arasındaydı sanırım


Aralık 2011 Edit: Bu ürünü tanıtırken yazın yaşadığım tecrübleri göz önüne alarak bahsetmiştim. Kışın gelmesiyle birlikte bu ürünü neredeyse hergün kullanır oldum. Benim için kışın kesinlikle kullanabileceğim bir fondöten diyebilirim. Çünkü benim cildim kışın karmadan çıkıp adeta kuru bir cilde dönüşüyor. Bu sebeplede kış kullanımımda herhangi bir parlama yağlanmaya sebep olmuyor. Pudrasıyla beraber kullandığınız zaman ise gün içinde tazelemeye bile ihtiyaç duymuyorsunuz.  Eğer cildiniz kuruysa bu fondöteni mutlaka denemenizi tavsiye ederim. 
 




 .


Ürünün internet üzerinde yer alan bilgisi ise şu şekilde 

Loreal Infaillible Sıvı Fondöten 16 Saate Kadar Kalıcı Infaillible Fondöten, yorgunluk izlerine dayanıklı ve 16 saate kadar kalıcı ilk fondötendir. Kusurların ve ciltteki dalgalanmaların tekrar ortaya çıkmasını önler Teninizin aydınlığını ve tazeliğini korur Parlamayı önler Infaillible Fondöten'in sihri, özel ve devamlı düzeltici özellikte bir güç elde etmeye olanak sağlayan Co-Resistum teknolojisinin yeni buluşu olmasıdır. Sıkı bir cilt ve ideal kapatıcı: Formülü ideal cilt rengine ulaşılması ve Sıkılaştırma sağlayabilmesi için yüksek oranda pigment içerir. Fluorlu bir temel içinde sarılmış olan bu ultra dayanıklı pigmentler, özellikle 16 saatlik bir süre esnasında fondötenin dalgalanmasının gerçek bir önleyicisi olarak meydana çıkar ! 16 saat boyunca taze ve aydınlık kalan bir ten: Uygulamada pigmentler yüksek seviyede dayanıklı ve tamamen sabit olan bir ağ meydana getirirler. Bu şekilde cilt üzerinde, dalgalanmadan bir bağlantı halinde kalırlar ve saatler boyunca devamlı olgunlaştırıcı güçlerini korurlar. Böylece, yorgunluk işaretlerini devamlı önleyerek tenin tazeliğini ve aydınlığını korurlar. Ten adeta 16 saat boyunca taze makyaj yapılmış gibi sıkılaşmıştır, muhteşemdir.

Bu serinin pudrasınıda kullandım ve bir sonraki yazımdada o pudradan bahsedeceğim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...