16 Eylül 2011 Cuma

INGLOT Makyaj Öncesi Bazı

 
Merhaba arkadaşlar. Size yaklaşık 1 ay önce aldığım inlotun makyaj öncesi bazından biraz bahsetmek istiyorum. Daha önce Pastelin makyaj bazını kullanıyordum ve o üründende memnundum. Fakat bu ürün çok ayrı bambaşka güzellikte muhteşem bir baz. Inglot mağazasında karbeyazınmakyajdolabı isimli blogun sahibi  Tanyeli ile ilk defa denediğimizde yaptığı etki karşısında hayretlere düşmüştük :)  Vaad ettiği gibi cilde yumuşacık ipeksi bir etki veriyor. Gözenekleri küçültücü etkisi olduğuda söyleniyor fakat bu konuda çok ahım şahım bir etkisi yok.  Ürünü çok az kullanmak yetiyor. Bu sebeple 3-4 ay gider diye düşünüyorum. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 40 45 tl arasında bir şeydi. Kendisi bundan sonra bittikçe alacağım ürünler arasında :) Ürünün kendi açıklamasını okumak için tık tık :) 


2 yorum:

  1. Merhaba bereketli bir ürün mü?Ne kadar sürede biter merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 1 sene önce almıştım hala daha bitiremedim. Çok çok bereketli bir ürün ve şiddetle tavsiye ederim. Bu yazıyıda bir ara yeni görseller ile tekrar düzenleyeceğim. Daha ayrıntılı bir tanıtımı hakeden bir ürün kendisi :)

      Sil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...