17 Mart 2013 Pazar

Çekiliş var :) (KAPANDI!)


EDIT        

Çekiliş Sonucu

Merhaba :)
Düzenlediğim mini çekiliş bugün itibari ile sonlandı. Kazananları aşağıda görebilirsiniz. 


 
Katılan herkese teşekkür ederim. Umarım işine yarayacak birileri kazanmıştır. Şimdiden kazanan arkadaşları tebrik ederim. Güzel günlerde kullansınlar inşallah :)

Ek olarak katılan bazı arkadaşlar hangi ürün grubunu istediğini yazmamış. Bende yazmıyanları hangi gruba katılım az ise o gruba yazdım. Bilginize :)

1. grubun sahibi

eMeL isimli izleyicim 

 







 







2. Grubun Sahibi

sevgicini isimli izleyicim 














 .



3. Grubun Sahibi

sevda s. isimli izleyicim 




















4. Grubun Sahibi

kumral.28 isimli izleyicim













Kendilerine bugün bilgilendirme maili gönderip 3 Nisan gününe kadar haber bekliyeceğim. 3 Nisan akşamına kadar geri dönüş yapmayan olursa o grup için yeni bir isim belirleyeceğim. Bilginize :)















Merhaba :)
Bildiğiniz gibi geçtiğimiz ay bir blog satışı yazısı yayınlamıştım. Yoğunluğum sebebiyle gelen maillerle fazla ilgilenemediğim için satış işinden vazgeçtim ve yazıyı kaldırdım. Fakat artık çekmecelere sığamıyorum ve elimde kullanmadığım çok fazla ürün birikti. Bende çekmecede bekleyip bozulacaklarına ve en sonunda çöpe gideceklerine ufak bir çekiliş yapıp ihtiyacı olanlara göndermeye karar verdim. Kullanılmış ürünler ile çekiliş yapmak adetim değildir. Fakat dediğim gibi amacım sadece ihtiyacı olanlara bunları göndermek ve işe yaramalarını sağlamak. Umarım yanlış anlaşılmam. Aşağıdaki ürünler içinde bir kaç kez kullanılan ve hiç kullanılmayan ürünler mevcut. Denenmiş olanlarıda yakından çektimki durumlarını görebilin.
 Aslında hepsini bir kişiye göndermeyi düşündüm ama ten ürünlerinde bir kaç farklı ton var ve hepsini bir kişiye göndersem gönderdiğim kişide hepsini kullanamayacak yine çöpe gitmiş olacaklar. Bu yüzden bende ürünleri 4 ayrı gruba ayırdım ve 4 kişiye bu ürünleri göndermeyi planlıyorum. Söylediğim gibi aşağıdaki ürünler blog satışımdan geriye kalan ürünler ve değerlendirme amaçlı böyle bir şey yapıyorum. Bu yüzden kargo ücreti göndereceğim kişilere ait. Bilginiz olsun ve ona göre yorum bırakın. 


Bu mini çekiliş için yok blogumu izleyin yok şunu yapın diye şart falan koşmuyorum. 
Sadece Ay Çok Şirin Facebook sayfamı beğenirseniz çok sevinirim :) Sayfam için  tık tık
Bunun dışında eğer bu yazıyı Facebook ve Twitter'da paylaşırsanız +1, 
blogunuzda duyurursanız +2 kez isminizi yazacağım. Bunun amacıda ihtiyacı olan birilerine ulaşmaktır. :) 


Eğer aşağıdaki ürün gruplarından bir tanesini istiyorsanız 30 Mart'a kadar  bu yazının altına istediğiniz ürün grubunun numarasını, mail adresinizi ve paylaşım linklerinizi  yorum bırakmanız gerekiyor. İşte bukadar:)

Sonuçlarıda yine aynı gün random.org aracılığı ile duyuracağım.

Umarım ihtiyacı olan birilerine gider diyorum ve fotoğraflara geçiyorum:)





 1. Ürün grubu:

Garnier BB Krem (light) 1-2 kez kullanıldı.
Essence Gel Eyeliner
2 tane e.l.f göz farı
1 tane claire's göz farı
1 tane golden rose göz farı



2. ürün grubu:

 L.A Girl Likit Fondöten (ivory) Hiç kullanılmadı
Flormar jewel gold ruj (JG01) 1 kez denendi
Hello Kitty dudak kremi
2 tane Golden Rose Göz farı
Rival De Loop Birthday Party Göz farı


  3. Ürün Grubu

Flormar Wild Collection Compact Powder (CW33): Hiç kullanılmadı
Flormar jewel gold ruj (JG03) 1 kez denendi
Flormar Diamonds Terracotta Göz farı (D05) 1 kez denendi



4. ürün grubu:

 Flormar Loose Powder (05) 1 kez denendi
DR. Baumann Make up fondöten sample 1 kez denendi
Flormar diamonds glitter effect eyeliner 1 kez denendi
 Elf Göz farı
 Golden rose göz farı



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...