15 Ocak 2012 Pazar

Günün Ojesi.. Orly Monroe's Red

Merhaba:)
Bu oje Cuma günü elime geçti ve kendisini sürmeye ancak bugün sıra geldi :)
Kırmızının en sevdiğim renk olduğunu söylemişmiydim? :)
 Daha önce Orly ojeleri hiç denememiştim. Bu ilk oldu ve tek katta bile kapatıcılık sağladığını görünce kendisine bayım bayım bayıldım. Çok hızlı kuruyor olmasıda cabası. Eee bir ojeden daha ne istenirki:)
Kısacası sevgili oje ben seni çok sevdim çok
 








 *Ürürn firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir..

10 yorum:

  1. Parmaklarını yerim o.O Mavilerden yeşillerden sonra nihayet kırmızıyı da hatırlamana sevindim Aswang'cim :P :) Güle güle süür:*

    YanıtlaSil
  2. Harika görünnüyor :)
    güle güle kullan canim.. Hayirli Pazarlar

    YanıtlaSil
  3. Bana da geldi Orly gerçekten çok güzel yaaaaaaa :))
    güle güle sürüştür balım.

    YanıtlaSil
  4. @petrolmavisevilmezm! Teşekkür ederim canıım. Sanada iyi pazarlar :)

    @nasli_ Teşekkür ederim canıım. Sende güle güle sür sürüştüüür :)

    YanıtlaSil
  5. orly moonrose red kardeşliği vakfı kurucam karar verdim :D bende de var canım bayılıyorum aynen :)

    YanıtlaSil
  6. Hahaa artık bende de var,haydi toplaşalım kızlar :D :D

    YanıtlaSil
  7. orly moonrose red kardeşliğiii :D

    YanıtlaSil
  8. artık bende de varrrr :)))

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...