6 Kasım 2011 Pazar

Biospecific Active Sensitive Yatıştırıcı Göz Makyaj Temizleyici



31 Ekim günü Yves Rocher'da kelebek etiketli ürünlerde %40 indirim vardı. Bende sırf şişesi hoşuma gitti ve   indirimde olduğu için hiç ihtiyacım olmadığı halde bu makyaj temizleyiciyi aldım.Arkasında yazan bilgilerde almam konusunda beni ikna etti diyebilirim.
Aldığım gün hemen denedim fakat malesefki gözlerimi saatlerce cayır cayır yaktı. Kendisine bugüne kadar kullandığım en kötü makyaj temizleyici ünvanını verdim gitti :D
Ben normalde göz makyajımı zeytinyağıyla temizledikten sonra makyaj temizleyiciyle bir defa daha üstünden geçiyorum. Hatta bazen kendimi aşıp makyaj temizleme mendiliyle tekrar üstünden geçiyorum :D
Demekki neymiş öle her pembe şirin şişeyi görüp  "ay ne güzel şişesi var" diyerek alıp yeni maceralara atılmamak lazımmış :)
Rengi şeffaf ve oldukça akışkan bir yapıya sahip. Ne tam olarak jel nede tam olarak sıvı halde.


Şişenin kapağını açınca bu şekilde gözüküyor. Ey bunu akıl eden insan evladı sorarım sana. Bunun ağzını neden tonik şişesi gibi yapmadın hı neden? Kullanırken pamuğa boca olsun hemen bitsin yenisini alalım diyemi hıııı?


Son olarak eğer makyajınız temizlenmesin gözleriniz cayır cayır yansın istiyorsanız hemen Yves Rocher'a gidin ve bu makyaj temizleyiciyi alın derim:)
Fiyatı normalde 19.90 TL . Ben 11.94 TL ye satın aldım.

Ürünün arkasında yazan bilgiler ise şu şekilde

Göz çevresindeki hassasiyetin azalmasını sağlayan Anta ağacı meyvesi özünden elde edilen bitkisel Sophorine içerir. Göz makyajını nazikçe temizler, ferahlık hissi verir. Sabah ve akşam, bir pamuk yardımıyla uygulayın.Daha etkin ferahlık için, (burda gözleriniz daha çok yansın diye demek istiyor :D ) iki pamuğu makyaj temizleyiciyle iyice ıslattıktan sonra göz kapakların üzerinde birkaç saniye bekletin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...